- Verandering van archetype Outlaw naar Ruler
Uit de interviews kwam naar voren dat erkenning, veiligheid, gezondheid en vertrouwen eindwaarden zijn die de doelgroep belangrijk vindt. In tegenstelling tot de eindwaarden wraak en rebels die bij de Outlaw passen. - Verandering naam van ‘Born to be wild’ naar ‘Born’
Het wilde, op wraak beluste karakter past niet bij de eindwaarden van de doelgroep en de naam draagt Born to be Wild draagt dit te veel uit. - Erkenning van de ouders van de jonge ouders en het doorzetten van vertrouwde tradities moet bij het archetype Ruler een belangrijkere rol gaan spelen.
- Producten moeten een vertrouwd uiterlijk hebben maar mogen wel vernieuwend zijn met andere materialen. Hoge kwaliteit is erg belangrijk.
vrijdag 23 september 2011
Aanpassingen nieuw merk
Voor New Business Models is er voor de doorlopende groepsopdracht enkele vernieuwing aangebracht. Het merk Born to be Wild dat wij in de eerste opdracht hadden verzonnen is na informatie van interveiws aangepast op de volgende punten.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten